Alla inlägg den 28 oktober 2017

Av Annika Fjällström - 28 oktober 2017 08:47

Hej fina!

Oj vad glad jag är. Sådär lycklig så jag vill bara gå ut och göra ett lyckovrål. Som i Ronja Rövardotter. Sedan jag flyttade till Hammarö för 14 år sedan, har jag inte haft någon längtan att gå ut på fest. Det var inget som drog alls. Sedan hade jag ju ganska ont, och ville inte må mer dåligt än jag redan gjorde. Jag var nöjd ändå som det var. Att vara hemma och ha familjen närmast. Senare blev jag så dålig, speciellt 2013, så då fanns det inte ens på kartan, att gå ut så. Fick välja vart jag orkade lägga min energi.

Nu sitter jag här. Och har sovit 3 timmar. Orkar ju inte sova när jag tagit alkohol. Tog inte mycket, vill ju absolut inte tappa kontrollen. Det var en sluten fest, på 100 pers. Två vänner hade ordnat och fixat, och det var inte vilken fest som helst. Den blev att heta #levalivetutanfilter. Och kunde det bli bättre? Så nystartad i livet som jag är!! Och vilken fest sen!! Jag hade verkligen kul hela tiden!

Att värdinnorna dessutom bjudit in Micke Syd från Gyllene Tider och Tommy Ekman från Style, som uppträdde. Vilket drag!!! Fattar inte att jag helt plötsligt kom ihåg alla texter.

Så tack Ulrica och Anita med crew för en fantastiskt rolig kväll!! Jag är så lycklig så ni anar inte. Tänk att ha så kul och att prata med folk i en rörig miljö utan att det ekar i skallen. Att dansa loss och skratta. Nu kommer tårarna av lycka. Som jag längtat. Efter livet. Och här är det nu, mitt i livet!! Lifvetsliv, på riktigt. Och jag har världens bästa familj dessutom och träffat min stora kärlek! Och ingen mer smärta !!!

Så nu håller vi tummarna att botoxen kickat färdigt, då det kan vara lite jobbigt första veckorna med omställning. Och att jag kan vara så bra som jag är just nu! Då får jag, om jag så måste hela livet, fortsätta med botox, och får helt enkelt lita på att jag har pengarna varje gång, då det är dyrt. Dyrt men värt vartenda öre! Och pengar, det har jag slutat, nästan helt, att oroa mig för. Utan att slösa.

Ha en fin helg! Själv ska jag njuta. Leva. Nu! Kram// Annika

Bästa värdinnorna ever.

Presentation


Älskar att skriva. Om livet, tacksamhet, glädje och svårigheter. Om barn och barnbarn. Lifvet helt enkelt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards