Alla inlägg den 12 augusti 2017

Av Annika Fjällström - 12 augusti 2017 18:17

Hej på er!

Här är härligt. Jag vet inte riktigt vad som hände igår. Jag har typ en bucketlist, några saker jag satte mål för, när jag knappt tog mig hemifrån. En av de är att åka till mallorca själv. Jag hade bestämt att inte ta någon resa i år utan spara mina pengar.

Så skulle mitt ex ha vår hund en hel vecka. Gick bara in en sväng på Ving och dör fanns en resa. Samma dag på eftermiddagen. Jag gjorde inget med det. Så kom min son hem och jag berättade vilken billig resa. Om tre timmar typ. Sen blev det ett väldigt oorganiserat kaos!!

Jag bestämde mig då Anton peppade. Så ångrade jag mig. Vill ju ha koll på allt jag! Det hade jag inte. Så bestämde jag mig ändå. Ja då gick inte betalningen igenom.

Anton hade åkt för att tanka. Så kom han tillbaka. Då var resan borta. Fadt jag misstänkte att den försvann p g a min bokning. Så tvinnade jag igen. Skulle jag ringa Ving?

Än en gång ångrade jag mig, vet inte vilken i ordningen. Det kändes ändå som att jag skulle. Så när tjejen på Ving sa att resan var kvar så körde vi på det. Under tiden hon pratade med mig drog jag fram kläder och ingen koll alls. Anton la ner.

Fick då ett bokningsnummer och blev kopplad till betalning. Ja då hade jag inte fört över pengar. Och vi hade en timme på oss innan incheckning stängde och åka till Örebro tar en timma!

Hihi. Ja vi var som yra höns. Till slut tog anton betalningen och jag packade. Eller kastade ner grejer i väskan. Och vi bestämde att jag skulle göra betalningen på vägen i bilen!! Kaos!!

Inte nog med det så hade jag glömt mobilladdaren och utan pengar med mig var ju den ett måste. Så vi fick stanna efter vägen hos Antons svärföräldrar för att hämta en.

Nu hade vi inte en timme på oss. Shit!! Så jag ringer incheckningen. Sa att vi skulle bli lite sena. Inga problem! De höll incheckning öppen ca tio minuter extra!! Jättefin personal på Örebro AirPort !!

När jag hade checkat in visste jag att jag var tvungen att äta. Det hade jag glömt. Då var restaurangpersonalen så snälla att de fixade mat åt mig under tiden jag gick igenom säkerhetskontroll och fick äta vid gaten!!

Innan jag avslutar för idag vill jag berätta att jag känner inte igen mig! Lite otäckt men jättebra! Har inte varit rädd, arg eller irriterad en gång! Jag vet inte vad som händer men en ny fräsch jag är det!

Nu orkar jag inte skriva mer. Återkommer när jag har wi-fi igen!

Ha det bäst! Kram // Annica

Av Annika Fjällström - 12 augusti 2017 10:17

Olá!!

Åkte väldig hastigt iväg till Mallorca. Har inte försvunnit redan fast jag återkommer nån dag.

Kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Älskar att skriva. Om livet, tacksamhet, glädje och svårigheter. Om barn och barnbarn. Lifvet helt enkelt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards