Alla inlägg den 8 juni 2018

Av Annika Fjällström - 8 juni 2018 11:10

Hej fina!

Det har varit en period nu där jag bara vilat i mina känslor. Då stannar jag upp. Låter mig få vara. Jag anmälde mig till carolinas medlemsskap ett år, med e-kurser, meditationer, coachning och mycket annat! Hela min själ sa jaa!! Nu har jag den hjälp jag behöver för att hitta mig ännu mer.

Så jag pratar inte så mycket om det. Det är inget behov. Jag delar absolut med mig, om någon undrar såklart. Och är nyfiken. På riktigt. Jag känner verkligen att jag står för den jag är idag.

Det var många år jag inte visste och orkade. Med Carolinas hjälp har jag fått exakt de verktyg jag behöver, så får vi se vad som händer. Bara sedan förra hösten,har det hänt så mycket i mig, att när jag tänker tillbaka, sprudlar det som nyförälskelse i mig.

På detta sätt, ska jag bl a lära mig få bort min smärta. När det målet är nått, kommer jag gladeligen dela med mig ännu mer. Jag vet inte vart det bär av i livet. Jag har bestämt mig för stora drömmar. Satt upp dem. Och från den aspekten, tränar jag på att vara här. I ett härligt tillstånd. Där alla mina känslor får plats.

Dessa känslor ska inte få styra mitt liv mer. Jag ska bejaka dem. Lyssna på dem. Oftast är ju känslan som inte känns bra, bara egot. En tolkning på något djupare. Just att hjärnan går in. Egot. Inte själen. Så just nu. Tränar jag på att göra just så. Utan ansträngning.

Jag har vetat länge. Sedan ska det ju landa. Och jag har släppt så mycket smärta. Som jag burit på. Över livet som jag valt. Som skapat mig. Utan den. Vore jag inte där jag är. Jag vet att har en stark vilja. Är modig. Och aldrig ger upp. Jag älskar livet. Jag tycker stundtals livet är så svårt.

Det är svårt med orättvisor. Speciellt mot dem jag älskar så. Där har de sin egen resa. Och kanske min resa kan hjälpa dem. Vissa gånger. Om de tillåter.

Mitt liv. Börjar. Här. Och nu.

Vad väljer du för känsla idag? Vi kan. Välja. Om än det behöver nötas. Speciellt i stora svårigheter och sorg. Då är det en större kamp. Önskar. Det inte var så. Så du där ute. Som kämpar. Släpp taget. Om det som gör ont. Tillåt dig. En dag. Blir det något bättre. Kram till dig!!

Presentation


Älskar att skriva. Om livet, tacksamhet, glädje och svårigheter. Om barn och barnbarn. Lifvet helt enkelt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards