Alla inlägg den 21 april 2021

Av Annika Fjällström - 21 april 2021 10:00

Hej fina!

Oj så många år sedan jag skrev. Det har hänt mycket i mitt liv. Jag mår väldigt bra, ganska fri i min gamla smärta. Det ska jag återkomma till såklart.
Mitt barnbarn Neo har blivit fem år, den 30 mars! En stor kille som jag antagligen kommer skriva om också!

Jag har blivit sambo, det hände plötsligt i juli 2020, så för min del har väl inte pandemin varit negativ.

Jag vet inte riktigt om jag ska skaffa egen adress, domän kallas det väl va? Jag har något som vill ut i mig, fast jag vet inte än vad och vart det tar mig. Jag känner min kreativitet komma tillbaka som aldrig förr och det kliar i hela mig. Av glädje. Skratt. Pyssel. Och ord!! En massa ord. Haha!

Så håll i och håll ut. Det är väl det nya sättet att säga, i mycket tycker jag ! Så återkommer jag med mer om mig.

Önskar dig en fantastisk dag!

Och det här är min vy varje dag. Tyvärr inte alltid sol då, hihi. Man kan inte få allt. Så tacksam!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Älskar att skriva. Om livet, tacksamhet, glädje och svårigheter. Om barn och barnbarn. Lifvet helt enkelt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2021
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards